2012. június 7., csütörtök

Prometheus, Piccadilly Institute


Na szép, most vettem észre, hogy ezt a bejegyzést elfelejtettem kitenni -.- Már 2 napja kinn kéne lennie, de így sikerült... A vasárnapi napomból nem sok minden volt, ugyanis hazajöttem reggel a buliból, egész nap aludtam, este végre Skype-oltam a családdal, majd – mivel nem voltam álmos – hajnal 4-kor „már” sikerült is ágyba kerülnöm :D :P. Úgyhogy hétfőn napközben sem túl sok mindent csináltam, de azért időben fel kellett kelni, mivel volt program aznapra.


17.45-re ugyanis foglaltam a North Greenwich-ben lévő Cineworld moziba 2 jegyet a Prometheus-ra, 3D-ben. Viszont az elindulás marhára vontatottan ment. Mármint itthonról :D. Ugyanis mondom, lezuhanyzok, mielőtt megyek. Hát igen, csak a bojlerben lévő vízpumpa most is úgy gondolta, hogy ő bizony nem ad megfelelő nyomással meleg vizet, tehát választhattam, hogy 1) hideg, de megfelelő nyomású vízben zuhanyzok, mint egy deszantos, vagy 2) meleg, már-már forró vízben, de éppen csak csöpögő vízben zuhanyzok, így 3-4-szer hosszabb ideig, mint normális esetben. Hát, mivel nem volt az a nászéjszakai forróság :S, így a második opciót választottam. És még így sem voltam annyira nagy késésben. De a busz tett róla, hogy ne érjek oda a megbeszélt időre North Greenwich-be -.-. Olyan tetűlassan ment, komolyan mondom, biciklivel gyorsabban odaértem volna Bounds Green Station-re. Na mindegy, végül sikeresen odaértem, és taliztam Szandival.

A királynő Diamond Jubilee-je miatti hosszú hétvége miatt rengetegen voltak tegnap is a moziban, így mire odajutottam, hogy fel tudjam szedni a jegyeket az automatából, majd kikérjük az ingyenpopcorn-unkat, és megvegyük a 3D-s szemüvegeket és kólát, már háromnegyed 6 volt, úgyhogy legalább várni nem kellett a sorban, hogy bemehessünk a moziba. :P Egyébiránt Sky Superscreen teremben néztük a filmet, ami a legnagyobb (nem IMAX) vászon Angliában.

A film egyfajta előzménye az Alien-filmeknek, de azért azoktól jócskán elmarad véleményem szerint. Látványban nyilván nem, de a történet valahogy nekem nem tűnt túl kidolgozottnak, csak úgy lógott a levegőben. Kíváncsi leszek a filmbuzi véleményére, mert általában hasonló az ízlésünk filmek terén, és biztos, hogy lesz erről a filmről írás ott is a későbbiekben. Egyébiránt az előzetesek a film előtt jók voltak, hiszen volt a The Dark Knight Rises (már alig várom!!!, július 20, mindjárt itt van már! J) és a The Amazing Spider-Man, ami szintén ígéretesnek nézett ki, bár elég sokmindent lelőtt ez a hosszú előzetes.

Szóval összességében a Prometheus maga nem volt egy nagy durranás, a látvány viszont nagyon ott volt a szeren. És a költségeink?! Ha azt mondom, hogy egy kicsit több mint 10 fontért kaptunk 2 db 3D-s jegyet (3-3 fontért fejenként), egy ingyenpopcornt, egy nagy kólát és 2 db 3D-s szemüveget, akkor marha jól jártunk! J Ahogy már leírtam az egyik korábbi bejegyzésben, az O2 Aréna és a Sky segítségével használhattuk ki ezt az ajánlatot!

A mozi után mentünk a központba. Először betámadtuk a Mekit, majd kiültünk a Piccadilly-n lévő szoborhoz enni. Ekkor odajött egy amatőr kéregető, hogy hadd egyen már a kajánkból, legalább egy darab sültkrumplit. Szandi adott is neki, de ő csak tovább kéregetett tőlünk. Ő mondta neki, hogy húzz már el a vérbe, aztán bepróbálkozott nálam is a szerencsétlenje -.-. De legalább annyi esze lett volna, hogy ne cigivel a kezében kéregessen a hülyének -.-, én elküldtem zabot hegyezni, mondom baszki, ha cigire van pénzem, akkor miért nem kaját vettél, te barom?! -.- :D

A kis intermezzo után a Piccadilly Institute-ba mentünk bulizni. Most végre el is jutottunk oda, nem úgy, mint szombaton -.- -.-. Egy kicsit később Dorka és Szilvi is csatlakoztak hozzánk, majd velük maradtam a buli végéig (3-ig). Nem voltak sokan a helyen, pedig Bank Holiday van még ma is, de legalább most el lehetett férni a helyen :D. Jó kis buli volt, kellett is már! J
4.23, kedd reggel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése